yldzpnaar96 bende sağlık ocağına gitmek istemediğim için özellikle sordum doktoruma ama olman gerekiyor yoksa ilkinin bir anlamı kalmıyor bağışıklık oluşmuyor dedi. Bir kaç hastam hemşirelerini aramış içeri bile girmeden kapıya gelip yapmışlar bir konuş hemşirenle dedi. Aradım görüştüm sağolsun geldi arabada vurdu hemen gitti. Bence bir şansınızı deneyin derim