Gizemkayax benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için tedbir amaçlı 12 haftada dikiş atıldı canım ozamanki rahim uzunluğum ne kadardı oyüzden bilmiyorum ilave olarakda ilaç ve iğne kullanıyorum şuanda uzunluk 30 mm açılmada yok çok şükür sen kaç haftalık oldun ilerleyen haftalarda olduğunda keseye zarar gelebilir diye bende duydum ama içini ferah tut yat dinlen ayaklarının altına yastık koy allah büyük hayırlısıyla atlatırsın inş