burcuisik12 38+ 4 üm doktorum cuma gunu gel catı muanesi yapalım dedi ama benım 1. Dogumum zaten normal dogumdu neden istedi acaba 🙄 İlk oglum 3.260 grdı. Kızım suan 38+4 3.050 gr büyük ihtimalle oda aynı kiloyla dogar ☺️
EmiriinAnnesi Çatı muayenesi nasıl oluyo kızlar 26haftalıgım her okudugmda bu konuları bir ürperti geliyor🤦🏻♀️
superrmomy EmiriinAnnesi bugün oldum canım evet biraz can yakıyor ama dayanılmıcak gibi değil 4cm acilmam var yarın yatışım yapılacak insAllah
burcuisik12 EmiriinAnnesi 1. Si kolaydı yanı Eki parmakla ölçüyolar benim acımamışto hissetmemiştim. Bu 2. Hamilelik yine catı muanesi istiyolar kararsız kaldım. Ama korkma zaten derin nefes al dıyor senn nefesini bırakana kadar bitmiş oluyor 2 3 sanıyelşk bişey
Fadiye superrmomy benim 5 cm açılmam olduğu halde yatış istenmedi kendi sancımın gelmesini bekliyoruz
Seri1739 superrmomy inşallah sağlıkla kavuşursun bebişine. Benim de yarın çatı muayenem yapılacak açılmanın olduğunu hissediyo musun öncesinden bi belirtin oldu mu
Betultas14 38 oldum bugün🥰 2saat önce geldim doktordan çatı muayenesi oldum hafif bir acı eliyle kontrol ediyor 2 dk anca sürüyor 😊
superrmomy Seri1739 Allah razı olsun canım darısı bekleyen bütün annelerimize 🤲 hic belirtim yok canım sancım da yok nts çok güzel çıktı bugün muayene sırasında öğrendim bende