Duyguakinnci Kızlar merhaba eşimle isim konusunda kararsız kaldık ben Atlas istiyorum eşim Ozan istiyor sizin fikirleriniz neler yardımcı olursanız sevinirim 🤗🙏🏻
Duyguakinnci Melisa07 Evet bende öyle düşündüm ikimizin istediği olsun diye 🤗 ama 2 isim de istemiyor 😔
Duyguakinnci Drngrkm Bugün yarış haline geldi isim konusu yarına kadar oylama yapıyoruz aramızda o yüzden acil yazdım 😂 çok teşekkür ederiim 😘🤗