Hayraz Arkadaşlar ayaklarım.cok yanıyor 3 gecedir asla uyumuyorum yağmur yağıyor ama balkonda uyuyorum ayaklarımı dışarda bırakıyorum klima aciyorum sıcak su yada soguk döküyorum dolaba buz koyup altına bırakıyorum yüksek yere koyuyorum. Iç çamaşırlarıyla uyuyorum hava soğuk gece ama üşürsem geçer diyorum geçmiyor sabah 5 okuyor uyku ağır basıyor dalıyorum ama 7 de ayaktayım ve hala yanıyorlar. Öğleden sonra duruyor akşam 9 da başlıyor. Ne yapmalıyım 29+0 hamileyim iki ayim var gerçekten oturup ağlıyorum artık.
Nurtendemir Hayraz şeker yükleme testi yaptırdınız mı ? Benimde çok yanıyor şunu fark ettim ki şekerli yediğim günlerde daha çok yanıyor
Yaman Hayraz bndede oluyor evet sekerine baktir doktorum dedi bugun seker yukselince ates basarmis ve ayak yanmasi olurmuş
Hayraz Nurtendemir şeker yaptırdım ilki yüksek cıktı ikinci normal cıktı ama yesem de yemesemde yanma var bekarkende geceleri ayaklarım yanardı ama ıslatir gelir uyurdum şimdi ne yapsam fayda yok
Hayraz elif00000 işte doğuma kadar devam ederse gerçekten yıpratıcı uykusuzluk kötü hep hasta gibisin
Hayraz Belmaaa ayaklarimda mi? Yere vuruyorum sürekli tam uyuyakalacam iki bacağımda zıplıyor hissederek uyanıyorum.
Sinemes Hayraz Bendee de oluyor arada bir, elma sirkesini sürüyorum ayaklarıma yatağa girmeden önce. Sirke buzdolabında olduğu için hem serin serin çok iyi geliyor, hemde sonra ki günler daha rahat ediyorum. Dene bir istersen inşallah sanada iyi gelir.