Minikmucizem13 Kizlar 38. Haftamdaym ama ultrasyona göre 39 haftamdaym hiç acılmam yok nst de cok az bsey sanci ckti eve yolladi doktor perşembe tekrar gdicem ne onerirsnz açılma için sıcak suya otursam yürüyüş anca evin icinde yapabildgm kadar oluyor malum virusten belimdeki agri hic geçmiyor kasilmalarmda duzensiz oluyor
Aysenurr23 Minikmucizem13 bende aynı durumdayım şuan 38 haftalıgız ama 39 gonuyor gecen hafta persembe kontrol vardı nst de sancı cıkmadı catı muayesı oldum persembe gunu tekrar beklıyor doktorum suanlık merdıven ınıp cıkma squat platesle dogum egzersızlerı denıyorum bakalım sonuc ne olucak
Mdn Minikmucizem13 virüs olması sıkıntılı tabi ama ben 2. Gebeliğimdeyim hemşireyim ilk gebeliğimi çalışarak geçirdim çok hareketliydim hiperaktifliğine derecesindeydim yani ve oğlum 37.haftaya girdiğim gece doğdu erken geldi ve bundaki en büyük etken işteki hareketliliğimdi ev işlerini yap bol bol hareket et sadece yürümek yeterli değil iş yaparken daha aktif oluyorsun ev işlerini tavsiye edebilirim umarım zamanında sağlıklı bir doğumun olur
Arslan04 Minikmucizem13 bende 40+0 haftalığım ama hiç açılmam yok benimde nişanım geldi ama suyumun gelmesini bekliyrm yada ağrın artsın dedi doktor. Ne yapsam artar açılmam bilmiyorum artık gelsin istiyorum bebişi heyecanla bekliyoruz
fatos0202 Minikmucizem13 benimde sancım war açılmam hiç yok duş alıyorum sürekli fayda etmiyor oda 38+4 oldumm
Dumery Bol bol merdiven çık diycem ama malum virüs var koşu bandı varsa evde üstünde yürü pilates topu ile egzersiz yap birde cinsel ilişki rahimi yumuşatır o sancılar açılmayı tetikleyecek sonuçta
Elcinkarahan Kızlar bende aynı durumdayım 39a gireceğim hırma ,böğürtlen ahududu adaçayı ,squat pilates topu ,squat,en az kork beş dakika tempolu yürüyüş ve merdiven çıkma yapıyorum eğer hala olmazsa genetiğin ellerinden öperim 😂