Eken zumra2020 benim de 2200 idi makine bu yüzden 33 hafta ölçtü ama doktor çok iyi mis mis normal doğum olur ne güzel dedi 😅
Tugbacolak damlanne benm o haftada 2400 du 3 haftada 500 gram almıs dıye uzuldum ben sonra 36 haftalık gıttım 3050 olmus takılmayın kılolara cok hızlı degıskenlık gosterebılıyor canım
Greyy90 damlanne vala ben herşeyi yiyorum 😅 bide yediklerinin bebeğe geçmesi de önemli sağ olsun kızım affetmiyor gönderdiğimi kapıyor demek ki 😂 ama iyi canım seninde 2300
[silindi] [silindi] benimki 35. haftaya gircek ya dedi normalde bu haftada 2500 üstü olması lazım en fazla 2700 3000 kilo dogar çocuk dedi 🤷♀️
Ay-se-tufnk [silindi] geri degil ya ben 34+3 de gittim 2.334 gramdi doktor kilosu iyi dedi. Hatta kilolu bebek olunca saglikli olcak diye bisey yok dedi zayif bebeklerde saglikli oluuor dedi bebege kilo aldirmak icin muz kaşar peynir ceviz badem vs kilo aldiryr
zumra2020 Eken benim de 33+3 görünüyormuş ultrasonda öyle dedi doktorum. Sağlıkları yerinde olsun da 😊
damlanne Aysegulyeter benimde 34+0 2300 az geldi bana doktor bişey demedi yumurta yoğurt meyve ye bol bol dedi🙁
Aysegulyeter damlanne cnm bana doktorum gayet normal demisti. Yani ne cok kilosu var nede kilosu az idael demisti. Kafana takma sende bencede gayet iyi.
Sedanurcetin [silindi] 35. Haftadayız 1 hafta önce 2500 gayet iyi dedi doktorum, internetten araştırdığımda da normal gözüküyor değerler hatta gereksiz kiloya karşı doktorlar bence kilosu normal canınızı boşuna sıkmayın☺
[silindi] Ay-se-tufnk ya bana nie öyle dedi o zaman geri dedi ultrasomda 35-36 hafta göstermesi lazım 33 - 34 gösteriyo kilo konusundada bu haftada 2500 veya üstü olması lazım dedi zaten Kalp atımlarıda sıkıntıda var 30. haftamdan beri onla ugraşyoruz bide öyle diyince canım sıkıldı
MerveSimsek_ damlanne 34+ 4 2.600g benimki öyleydi gecan hafta. Ama h3r bebegin kilosu farkli tabi takmamak lazim az mi cok mu diye annenin bünyesine de bagli