Merhaba hanımlar size bir sorum olacak bn şuan 25+ 3gunluk hamileyim 24 +6 da açlık tokluk kan şekerine bakıldı şükür sorun çıkmadi ama bu şeker yüklemesi olan test nasıl oluyor sıkıntı çıkınca mi oluyor doktoruma yazıp sordum ama cevap gelmedi henüz