Emos2424 37+4 günlük hamileyim cok agriyor sag gogsumun alti kaburgalarim gecmek bilmiyor 2 gundur sizce neden dir
Eebbrruu Emos2424 bebek büyüdüğü için baskı yapıyor Cnm benim 2 aydr öyle sağ göğsümun altındaki kaburga batyor dokunamiyorum bile 😞😞
Akin59 Emos2424 30 haftaligim bir haftadır o ağrı bende de var dayanılır gibi değil yattığım.zaman gece daha çok batıyor nefes alamıyor gibiyim bide elektrik çarpıyor gibi oluyor
Snamp Emos2424 ayni ağrı bendede var kaburga batması bazen de otururken göğsünün altında sanki uyuşukluk titreşim gb bisey oluyor anlamadm
Emos2424 Eebbrruu bazen ara ara oluyordu ama 2 gundur biraz fazla olmaya basladi ciddi ciddi canimi yakıyor bi dogsada artik kurtulsam su agrilardan
ece123 Bende 32+6 günlüğüm benimde son 1 haftadır sağ gögsümün altındaki kaburgalar ağrıyo.Nefesim kesiliyo bazen 😣
Akin59 Emos2424 canim.bugun bir dua buldum netten ağrılar için okunacak dua 3 kere bismillah deyip 7 kez okunan bir dua var onu netten bul oku ağrıyan yere elini koyup faydasını gördüm rahatladım
Snamp Emos2424 aynen baski yapıyor galiba buyuzden böyle oluyor artık büyüdükçe normal hayırlısıyla dogsalardi 🤗