Ezgi1990 Adet tarihim ayın 7si , ayın 2 sinde test yaptım negatif çıktı. Sizce yok mudur yoksa varsa bile ccıkmamıs mıdır ? Testi ne zaman yenilemeliyim ?
Ezgi1990 UrasEgeninannesi inşallah vardırda testte çıkmamıştır. Gerçi hiçbir belirti falan da yok 🤦🏻♀️
kaderbgs Ezgi1990 döllenme gününe bağlı canım eğer geç döllenme olduysa hemen çıkmayabilir.Biraz sabırlı olmalısın🤗