Bernayksl canım ben 35. ve 36. haftalarda sancı durdurmak için serum yemiştim.Ama ben hiç hissetmiyordum 37+3 gittim bu şekilde sancılarım vardı 1 cm açılma doktor artık doğumu başlatmamız gerekiyo demişti.Suni sancı verdiler.Ben baya zorlandım suni verdikleri için keşke epidural taktırsaydım diye çok pişman oldum.akşam 6 da vermişlerdi suniyi sabah 5 de doğum yaptım.Suni verirlerse sana epidurali kesinlikle tavsiye ederim özellikle acı eşiğin düşükse ve sakın korkma o kadar sancıdan sonra bebeğimi kucağıma aldığımda her şeye değer demiştim☺️