Bhrycl144 Merhaba kızlar , 36+3 gebeyim. Daha önce de basur sorununu yaşadım. Ama bi şekilde geçmişti .ağrısını azaltacak ne önerirsiniz?
Bahartesi Bhrycl144 12 haftalığım ve ilk defa böyle bir sorun yaşıyorum. Eşim genel cerrah ve hiçbir ilaç önermiyor. Beslenme değişikliği yapıp lifli gıdalarla besleniyorum.
Busbs_66 Bhrycl144 Bende de var doktora da söylemedim ara sıra çok acıyor napıcam bilmiyorum tek güvencem doğumdan sonra geçer diye bekliyorum 34+6 bu arada 😥
Damlay Bhrycl144 Bildiğim kadarıyla ara ara zeytinyağı ile ovmak iyi geliyormuş. Ve mideniz alırmı bilmem kabızlık problemi için bir tatlı kaşığı zeytinyağı içmekte çok çok iyi geliyor.