nurcakir58 önceki bebeğiniz deki kistik yapının durumu ne oldu peki? Benim ilk oglumda yok çok şükür bu ikinci oğlum bunda çıktı maalesef. Benim her 10 günde bir düzenli takip gerektiren Bi durumum oldugu için Zeynep kamilde ki perinatoloji bölümünde kontrol altındayım. Doktor farketmiyor oya hanım muzice hanım guher hanım kim denk geliyorsa onda muayane oluyorum hepsinin sisteminde varım ola ki biri olmazsa digerlerini ilgileniyor.