Glsm_semih_37 Merhaba arkadaşlar 22+5 günlük hamileyim daha tetonuz aşısı olmadım sağlık ocağını arıyorum hemşireye söyliyim sizi arar diyorlar sürekli hemşire de aramadı zamanı geçti mi acaba siz ne zaman yaptırdınız?????
Unsalin_Annesi Glsm_semih_37 ben ilk dozumu 18. haftamın içinde aldım 2. dozumuda 23. haftamda oldum siz gene bir arayın
Mrvkckk Glsm_semih_37 Canım ben ilk dozumu 28de oldum😂🙈 cünkü özel hastaneye gidiyorum doktor saglık ocagına kaydımı yaptırdım diye aşı oldugumu düşünmüş. Ama bulundugum yerdeki saglık ocagı tam bir mallar toplulugu oldugu için aşı felan bişiden bahsetmediler. E benimde ilk hamileligim bilmiyordum. Kendi doktorum sprun olmaz yapalım dedi yaptırdım. Şimdi ayın 11de 2. Dozumu yaptırıcam. 33 haftalok olduk.
Duygukc Glsm_semih_37 bence üstüne bi düşün bende virüs dolayısıyla karışmasın unutulmasın 17. Haftamda oldum bende 1 ay sonra tekrar olucam siz yinede bi üstünde durun
Misssimsek Glsm_semih_37 20 de birini 24 de birini yaptırdım. Benim ebem bebeğin hareketini hissettiğin zaman gel yapalım demişti. Aramasını beklemeyin bence gidip yaptirin
Yesmckmk Ben 20. Haftamda yaptırdım. Hemşirenin aramasını beklemeyin bence gidin direk ilgilenmek zorundalar
Hamis-2131 Ben 21 haftalıkken ilk dozumu 25 haftalıkken ikinci dozumu vuruldum ihmal etmeyin aşınızı sağlık ocagına gidin vurunun. Yapmak zorundalar.
mikican Kızlar bende haftaya gidicem aşıya 20.haftamda olacagım. Gitmişken tahlilde yaptırmam lazım doktorumun istedi. Aç karnına olmam lazım tahlil için. Aşı da aç karnına yapılır mı bilginiz var mı?