Bulantii Yeni_anne_ değilmiş canım bizzat test ettim onayladım☺️ ama tabi kıl değilde şeftali tüyü gibi çıkıyor ama çıkıyor yinede çok sık çıkıyor çünkü.☺️
Zuhraa Sibeltugan bana da oyle batiyordu ki anlatamam lazerliyim bide hic yoktu tuylendi her yerim simdide döküldü şükür. Ama dökülüyor elleme kalici olmasin
Gmzzz Sibeltugan ben de ilk 4 ay simsiyah çıktı uzadı da progestan kullanmıltım yan etkisiymiş doktor progestanı bıraktırdı sonra bende kuaföre gittim agda yaptırdım .. şimdi doguracam dogum için aldırdım ama tüydü ilki gibi siyah olmadı bidaha