Kızlar 34+5 olduk bugün. Ve 1 haftadır filan bazen icimde bebegimin titrediğini hissediyorum. Dışardan bile belli oluyor. Hickirik gibi pıt pıt ritimli atmiyor 2 saniye filan sürüyor sadece. Irkilme filan mi oluyor ki anlamadim boyle bir şeyi yaşayan var mi?