Merhaba güzel anneler,
İlk doğumum 3 buçuk yıl önce 40+0 da suni sancı ile olmuştu gebelik boyunca da hiç sorun yaşamamıştım. Bu ikinci gebeliğimdi. Gebeliğimin ilk 4-5 ayı mide bulantısı kusmalar, sonrasında mide yanmaları ile geçti. Aynı zamanda ayrıntılıda damarlarda direnç çıktı, tiroidim vardı vs.
En son 39+5 De muayene olduğumda bebeğin başı kanala girmemişti. Doktorum en fazla bir hafta daha bekleyebileceğini söylemişti. İlk doğumum normal olduğu için ikincisini de normal yapmayı çok istiyordum. Çok moralim bozuldu ama pes etmedim. Evin içinde gün boyu yürüdüm, squat yaptım, 36 dan itibaren her gün hurma yedim. 40+0 da sabah nişanım geldi. Kasılmalarım da vardı dk tuttum önceleri düzensizdi, sonra 10 dk da bir oldu. Bir ara kesildi. Gece tekrar başladı. Telaş yapmadım Ctesi günü zaten kontrolüm olduğu için bekledim. Ara ara nişan gelmeye devam etti. Ctesi uyandığımda suyumun sızdığını fark ettim. Kontrole gittim. Nst de kasılmalar 70-80 lerdeydi. Doktor muayene etti, doğumu yarılamışsın 5 cm açılman var hemen yatış veriyorum dedi, bebek de kanala girmişti. 12:15 de yatışım yapıldı. Saat 1 de yapılan muayene de açıklık 8 cm olmuştu. Kendimi bi anda doğumhane de buldum. 02.05.2020 ctesi günü saat 14:17 de meleğimi kucağıma aldım. Ağrı eşiğim yüksek olduğu için sancıları hissetmedim,ama ıkınma kısmında ikinci doğum olmasına rağmen çok zorlandım. Kızımı kucağıma alınca her şey bitti. Rabbim herkese böyle hızlı doğum nasip etsin. Hepinize dua ettim çataldayken. Şimdi kızımı emzirirken yazıyorum💕 Çamlıca medipolde doğum yaptım. Karışık ve uzun oldu kusuruma bakmayın 🙏🏻🥰 sorularınız olursa cevaplarım😘