Kızlar daha dogumum olmadi. ama simdiden kaygi basladi. dogumdan 2 ay sonra ise baslayacagim. 2 ay boyunca yarim calisacagim yani 3 gun calisip 4 gun calismayacagim sonra tekrar full calosmaya gececegim. Bu surede bebegim beni unuturmu. 2 aylik olacak cok kucuk olacak.. Hatirlarmi beni