Hll3434 Kızlar merhaba 12+2 yim hala bi doktorum yok 2-3 kere devlete gittim 1 kere de özele ama gittiğim özel çok fazla pahalıydı başka önerisi olan var mı
Nbhazan Hll3434 başakşehirde başak tıp merkezi var Fatma Eren hanım muazzam bir doktor lakin ücreti yüksek(gerçi orda herşey çok yüksek) ve sadece normal Doğum yapıyorlar. Ben esenler medipole gidiyorum memnunum genel olarak