29-12ik Merhaba kızlar bugün doktora gittim ve bebeğimin suyunun fazla olduğunu söyledi kan şekerimi sürekli bir şekilde olcememi istedi sizdede böyle bi durum oldu mu bu arada 32+6 haftalık hamileyim.
Fnur1995 29-12ik tehlike suyun neden fazla olduğuna bağlı sanırım diyabetten farklı sebeplerden de su fazlalğı olabiliyo
29-12ik Semipermeable evet yaptırdım ve sekerim çıkmadı sonucum normaldi doktor şeker duzensizliginden olabilir dedi şekerimi ölçmemi istedi