Bir konuda fikrinize ihtiyacım var Kızlar.
Benim adet düzensizliğim var geçen aya göre regl tarihim pzartesiydi bende 1 hafta bekledim yani bugün test yaptım negatif çıktı . Sizce bu ay ne tavsiye edersiniz söktürücü kullanmaya başlayayım mı ?
Bu arada Myo inositol içeren folik asit kullanıyorum birde clife macun kullandım 2 ay fayda etmediğini düşündüm ama 3 ay kullanım öneriyorlar pes etmekte istemiyorum sonuçta doğal bitkisel bir şey sizce ne yapmalıyım ?
Söktürücü kullanıp macuna devam mı etsem?