mine-s e postasından gebelikte beslenme hakkında bilgi attı ve bende e postadan aklıma takılan herşeyi soruyorum ve hemen cevap veriyor 🤗 bir de ben tahlil sonuclarim için gitmiştim ben içeri girmeden daha benim sonuçları inceliyormuş gel emine bende sonuçlarına bakıyordum dedi hemen daha ikinci gitmemdi 🤗 Doğum hakkında birşey konuşmak için çok erken zaten de 10 haftalık olduk yeni 🙈