Yenianne- kesinlikle katılıyorum. Bazı acılar aileyle paylaşılmalıdır. Hamileler ekstra hassas oluyor ve okuduğumuz zaman içimize kuşku düşüyor. Allah sabır versin çok büyük acı tabiki ama kimsenin başkasını tedirgin etmeye hakkı olduğunu düşünmüyorum. 37. Haftamdayım ve bugüne kadar doktorlardan duyduğum olumsuz konuları burda kimseyle paylaşmadım kimseyi etkileyip üzmemek içindi bu, aynı durumu yaşıyordur ama belki bişey yoktur ve o kişiyi yok yere strese sokma hakkım yok, hep böyle düşündüm. Bence mutluluklar paylaşılmalı, acılar paylaşılacaksa da bu hamile insanların yer aldığı bir platform olmamalı çünkü gerçekten bu süreçte en ufak şeyleri bile kafamızda büyütebiliyoruz.