Kızlar herkese merhaba 40+5 olduk bugün doktordan geliyorum açılman var birazda sancıların var çarşamba günü gel suni sancıyla başlatalım doğumu dedi eşim ve kayınvalidem de suni sancı olup kendine eziyet çektirme diyor ama doktorda 41 hafta olmuş olucak sonrasını tehlikeye atmayalım dedi çok ikilemdeyim sizce suni sancıyla doğum başlatılması kötümü sonrasında sezeryana almalarından çok korkuyorum