@Beyzaburcu bende aslında normalde hareketli bir insanım hani yatiyim aman hamileyim demedim hic. Vajinamla sol bacağım arasında bir ağrım var sanki etim sıyrılıyor oraya sancı giriyor hep ve yatınca dönemiyorum kalkamiyorum sanirim bebek baskı yapıyor o tarafıma. Ama belimden sanci olmuyor ayakta durmayinca yada belim bosluga gelmedikce. Gecen carsamba gittim açılma yoktu bebegin kafasi asagida ama kanala girmemis birde kafasi iriymis 😕