Merhabalar biz 37+4 uz. Ama bebegimin gelisimi 2 hafta onden gidiyor. Ultraosnda 39 olarak gozukuyoruz. Bende aksam saatlerinden beri belimde kasiklarimda ayaklarimda resmen adet sancisi gibi agrilar sizilar basladi. Uzandim kalktim yurudum ne yaptiysam gecmedi. Yarin doktora gidicem. Normalmi sizcee gercek ve yalanci dpgum.sancisi nasil olur nedir yasayaniniz ve bu durum hakkinda bilgisi.olan varmiii. Resmenn adet sancisi cekiyorum 😑😑😑😣😣