Hamile olduğumu öğrendikten sonra vücudumda aşırı derecede değişim olduğunu görüyorum şuan 28 haftalık oldum hala değişimi hissediyorum şişlik vs vs..
Demek istediğim göğüsteki Şişlik vücuttaki şişlik çocuk doğduktan sonra geçiyor mu ?
Bebeğimi emzirirken göğüs şişkinliği inermi vücuttaki şişkinlik hastalık olunca inermi aklımda çok bu sorular var psikolojikmende rahatsızım ve ilk hamileliğim sizden yorumları alayım güzel anneler ☺️🤗😊