Arkadaşlar merhaba 3 ay önce 7 aylık ölü doğum yaptım. Bu ay bebek denedik ama adet tarihim 27 Nisandı 25 inde bi kanama yaşadım 26 sina kadae devam etti 1-2 ped bile dolmadi normalde cok yogun adet yaşarım. Daha sonrasinda 2-3 gun leke leke geldi sürekli ayın 30 unda lekede bitti ve o günden beri şeffaf akıntı bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor ama şiddetli değil hafif batma şeklinde. 2 gün once idrar testi yaptim negatif ama. Doğumdan sonra sadece 10 gün lohusa kanamam oldu. 20. Gün adet oldum her zamanki gibi bir adetti bir sonraki ayda her zamanki gibiydi ama.bu ay böyle oldu. Doktora gidemiyorum asker eşiyim ve tamamen mahrumiyet bölgesi diyebiliriz buraya. Ne yapmalıyım kafam allak bullak