Arzu_54 Merhaba kızlar bebeğin kafasında sıvı oluyor ya doktor bana onun sınıra yakın olduğunu söyledi Allah korusun da korkma şuanlık birşey yok sadece takip edicem dedi. Başına gelen bilgisi olan var mı
bebegim_28 Arzu_54 duydum çevremde ki insanlardan geçiyormuş zamanla hep öyle diyorlar arkadaşın ikizlerinden birinde vardı şuan yaşına girecekler sıkıntı yok
Arzu_54 Kbra3401 yok öyle kesin birşey demedi şuan sorun yokmuş ama takip edicem dedi sıvının azlığını çokluğunu
pamuk32 Arzu_54 yeğenime de dediler yengem 3 aylık hamileyken devlet hastanesi demiş sonra özele geçti doktor öyle bişey yok o.teshis.bile 16 haftalıkken konur demişti. Nasıl üc aylıkken böyle bişey söylediler demsti. Bsey yoktu yani başka doktora görüneblrsnz