RuzgarsMommy Bende ufak tefek şeylerini e bebekten internetten aliyorum Bu ay sonuna ivir zivir bişey kalmaz biter gibi Sonra kıyafetlerini alırım Haziran da da mağazalar açılınca oda takımını alırsak iyi olur agustos a bitsin hepsi
Dilantpz omervelif 5 buçuk 6 aylıkken başlasan anca doğuma biter canım 😬😬 al al bitmiyor eksikleri zaten 😀