Kızlar şimdi ben travel sistem kullananların yorumlarından sonra vazgeçtim hem ağır hantal bide çok yer kaplıyor dediler. Görüntü olarak evet çok hoş ama kullanışlı olması daha önemli benim için. Kabin tipi bebek arabaları önerildi şu ana kadar daha çok. Kabin tipi kraft marka beğendim bi tane çok önerilen fakat oto koltuğu tarzı doğduğundan itibaren kullanmak için bebek arabasının içine koyabileceğim bi ana kucağı da almak istiyorum. Sizce onları iç içe kullanabilir miyim?? Yada sizin önerileriniz var mı? Burda hep okuyorum 3-4 bin civarı araba modelleri paylaşılıyor. Biz 1000-1500 en fazla bi bütçe ayırdık. Sizin önerileriniz nelerdir??