Dün geceden beri kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı var hareket etmemi zorlaştırıyor karnımda taş gibi ve aynı zamanda belime ağrı vuruyor 32+3üm. Normal mi bu ağrılar kızlar 😣 Utanmasam oturup ağlayacam ağrıdan 😔 doktorumada yazdım cevap gelmesini bekliyorum o arada size soraym dedim