2cocukannesiduruomer
Öncelikle çok geçmiş olsun çok ağrısını çeken birisi olarak yazıyorum. Ben 1 aydır doktora gidiyorum dişçi kadın Doğum doktorundan onay istiyor öncelikle, doktorum çekilmesinde sakınca Yok şeklinde bir iZin kağıdı yazıyor, ben çektirdim ve kurtuldum. 33 haftalık gebeyim bu arada. Çok ağrın varsa bekleme git çekiliyorlar çünkü onun ağrısını bebeği de etkiliyormuş, tekrar çok geçmiş olsun.