aLmisMomS Merhabalar Haziran anneleri bir kaç gündür karnımda hareketten ziyade kalp atışı hissediyorum hatta az önce karnım dışarıdan pıt pıt atıyordu 🤷🏻♀️Ve uzun sürdü bunun sebebini bilen var mı acaba
Merveblt aLmisMomS bende 32+3 ün bende biraz önce aynı şeyleri yaşadım kalp atar gibi pat pat en az 10 dan fazla oldu merak ediyorum bende
HilalAltun aLmisMomS hıçkırık olduğunu söylüyorlar. Midesinin gelişmesi için yaptığı bir durum. Ben de her gün olur mutlaka. Hıçkırdığı için pıt pıt oluyor 😄 çok tatlı ❣️
aLmisMomS HilalAltun zaten oluyordu uzun sürüyordu ama az önce karnım pıt pıt inip kalkınca bir değişik oldum, aklıma hep kötü geliyor acaba dedim nefessiz mi kaldı bir şey mi oldu bu hamilelikte hep kötü şeyler geliyor 😕
aLmisMomS Betull41 bugün ilk defa dışarıdan görünce bir anda ne yapsam nasıl tepki versem bilemedim çok güzel bir duyguydu 😇
Anne71 aLmisMomS hıçkırık canim 34 teyim hergun 3 4 kez oluyor dışardan da belli oluyor 😂 tabi geceleri rahatsiz oluyorum