esrerkn Jokerde tripper north star travel sistem bebek arabası 979 TL ye düşmüş . Alan var mı? Kullanan var mı? Ürün hakkında bir fikri olan var mı arkadaşlar ? Şuan evde olduğumuz için kumaş kalitesine dokusuna bakamıyoruz malum. Sizlere sormak istedim