s_koc Bugün bir postta bir annemiz googledan foto paylaşmış beyaz yeşil afedersiniz sümük kıvamında. Ben hep kanlı veya kahverengi gibi düşünmüştüm adet öncesi olan gibi. Nişan ne renk oluyor geldiğinde anlar mıyız 🤨
HilalAltun s_koc sadece sümüksü bir şey olduğunu söyleyende var. Benim adet başlangıcı gibi gelmişti. Sümüksü şekilde ama kanlıydı. Sonra hep azar azar devam etmişti ertesi gün doğurmuştum. Şimdi oğlum 4 yaşında da. Kızım da sekiz aylık oldu bir aya nişan bekliyorum yine 😄😄
CgdmZtrk s_koc bence kişiden kişiye farkediyor. Buraya çok kişi fotoğraf attı hepsi de farklı farklıydı. Yeşil sümüksü olan açık pembe olan değişik değişik renkleri vardı. Anlaşılır herhalde.
heyeCANm s_koc bende 40+1 im bugun. Dedigin gibi sümüksü bisey gelmeye basladi biraz once acaba nisan mi 🙈
Wonderanne s_koc kişiye göre değişiyor ama normali şeffaf afedersin sümük gibi hafif kanlı çizgiler barındırabilir normal akıntıdan farkı jel gibi katı bütün ve parçacıklı olması
s_koc HilalAltun googledaki fotografları görünce şok oldum eğer öyleyse benim de geliyor gibi çünkü 😆 ben hep kanlı hayal etmiştim o yüzden şüphelenmedim. Takip edeyim bakalım. Tek seferde değil de azar azar mı gelmişti peki?
HilalAltun s_koc benim tek seferde kanlı bir akıntı geldi çoktu sonra kanama devam etti zaten geldikten bir gün sonra doğdu oğlum ☺️
s_koc heyeCANm galiba öyle canım ben hep kanlı sanardım. Ama sümüksü yeşil sarı beyaz gibi de oluyormuş galiba😳 sancın var mı peki?
heyeCANm s_koc nst de cikti bugun biraz sanci. Ben hissetmiyorum ama doktor hazirlik sancilarin baslamis dedi. Gelince oldu o akinti doktora sorardim yoksa
s_koc Wonderanne son haftalardayım biraz buna benzer akıntı olmaya başladı ama kan yok. Ben de anlayamadım nişan mı yoksa normal akıntı mı🤔
Wonderanne s_koc normal akıntıdan farklı oluyor işte katı jöle gibi suner böyle içinde parçacık olur ve şeffaf olması gerek
Wonderanne heyeCANm olabilir ara ara gelir bir kere gelir biter geldi diye hemen doğum başlamaya bilir haberin olsun nisan gelip de bir hafta sonra doğuran da var 🤗
Wonderanne heyeCANm bence olsun bitsin bu ara o kadar acı hikayeler dönüyor ki benim psikolojim bozuldu ve daha 28+2yiz
heyeCANm Wonderanne cogu gitmis azi kalmis seninde, icini ferah tutmaya calis. Görme duyma kötü hikayeleri 😉
Gamzegrgl Dün geldi sarı ve koyu kıvamlı bir akıntı normal akıntıdan kolayca ayırt edilebiliyor bir kaç kez daha devam etti bende 🙂
s_koc Gamzegrgl miktar olarak az az mı geldi peki sizin, benim öyle birden gelmedi nişan mı değil mi ayırt edemedim🙈 kaçıncı haftadasınız?
Merbe61 s_koc forumda Nisan ile ilgili çok güzel yazı paylasnislar Nisan nedemek nasıl.bisey herşeyi anlatnislar…Nisan aslında rahimin yumusanasiyla ordakinkalin tabakanın düşmesi dueumuymus bazen kanlı bazen lekeli gelse de genel anlamda yoğun sümüksü bir akintiymis
Gamzegrgl s_koc 39+3 üz 39+1 iken geldi. İlk miktarı fazlaydı içerisinde parçacık gibi birsey vardı sonrası akıntı gibiydi 🙂