Hlscrm 38+5 haftalık hamileyim, çatım normal doğum için uygun, bebeğin başı aşağıda. Fakat kanala girmemiş hala 🤷🏻♀️ Ne yapsamda girse var mı tecrübesi fikri olan 🤗
Esma111 Hlscrm ben de bekleyim burda 36+2 yim ama kanalda değil hissediyorum. Kasıklarıma vurup duruyo kafasını😁 sizin haftanıza kadar inmezse fikir olsun
Fatma1313 Hlscrm plates topunda sguat yapmak iyice kanala yerleştiriyormuş yotubeden detayli bakabilirsnz 😊
CansuCaner Hlscrm girmedi mi girmiyor benim kız doğum anında girdi resmen. Ama siz pilates topu deneyin yine. Bol bol oturum üstünde hafif hafif zıplayın ileri geri hareket yapın. Yalnız koltuk koluna falan tutunun mutlaka allah korusun düşmeyin
Gul6100 En kolay yolu sürekli bagdas kurarak yere oturmak canim birde yerleri dizlerinin üzerine durarak silmek
Mucizemmm00 39 haftadayım halagirmedi bogazından dogru 2 hortum geciyomuş bu engelliyo dedi sezeryana dönce sanirim persembe