mugecelikkol kızlar uzun zamandır çocuk istiyorum ve sonu hep hüsran hiç birşeyim yok ama gebe kalamıyorum çevremden sürekli gebeliği kolaylaştıran ilaç kullan diyorlar varmı böyle bişey bilgisi olan bana yardımcı olsun allah rızası için 😔🙏🏻
Asilmom50 mugecelikkol canım ilaçla gebelik diye bişey yok çevrenden her duyduğuna inanma yardımcı üreme teknikleri var sadece mesela yumurtan küçükse istenilen boyutta değilse ona göre büyümeyi destekleyici hap ya da iğne kullanırsın ama hepsini de doktor kontrolünde yani doktor sana gerekli görürse verir. Sen sadece folik asit kullan o vitamin eczaneden alabilirsin
mugecelikkol Asilmom50 sence sağlık ocağının yazdığı folik asidimi kullanmalıyım yoksa farklı bir folik asitmi almalıyım cnm
Asilmom50 mugecelikkol canım önce tam kan testi yaptır sağlık ocağından hangi vitaminlerin eksikse o vitaminlerini tamamla özellikle d vitamini ve b vitamini hamile kalmak için çok önemli
Asilmom50 mugecelikkol folik asit olarak da içinde çinko ve B12 olan bi folik asit al maddi durumun varsa yoksa sağlık ocağının yazdığını kullan canım