Kızlar daha öncede bu konuda anket açmıştım gebelık şekeri çıktı bende doktor bır ay dıyet verdı bır ay snra gel tekrar bakıcaz dedı şekerin bıraz yüksek asla tatlı meyve ıvır zıvır hamurişi yemek yok dedı değerimde 161 çıktı ama gel gör ki kac gündür diyeti uygulamıyrm dayanmıyorum bir kac dilim börek yedim meyve olarakta hergun erik limon yıyıyorum arada ağzıma gün içinde hurma bı ıkı büsküvi atyrm dayanamıyrm cok zor gelıyor şeker diyeti yapanlar bnm gbı kaçamak yapıyorlar mı merak ettm bsy olr mu ? Bir kac gündür yedim elmde olmadan smdıde korkuyorm bsy olr mu diye vcdan yaptm 😔 artk yumurta süt tavuk et sebze yıgurt tiksindm bnlrdan canım sürekli meyve tatlı içecek ıstyor byle gidersem bı ay snrada gcmz insuline baslarım diye korkuyorum