Kan ilacı kullanıyorsan ondan kaynaklı ben de öyle olmuştum artı bide ishal olmuştum doktoruma sordum ishal olman normal değil ama dışkı rengi normal kan hapı olduğu için ilacımı değiştirdi ishal olduğum için şimdi kullandigim ilac ta öyle yapıyor köyü yeşil le siyah arası normalmiş yani korkumdan bisey yok