_elsamm1 Merhabalar daha dün test yaptım çift çizgi çıktı telefonumdaki programa göre 7haftalık ama henüz doktora gitmedim nereyi önerirsiniz ?
Ceydaackgz _elsamm1 ben dr Aylin KARAHASAN a gidiyorum çok memnunum.. kendisini bulmak için araştırma yaptım ve iyi ki de kendisiyle tanıştım. Hastaları çok memnundu gerçekten de her soruma cevap veren kendini bilen bi dr. ben başladığımda acıbadem hastanesindeydi. Şimdi özel muaynehanesi var fsm de oraya gidiyorum.. çok net herşeyi açık konuşan yapmacık olmayan bir doktor.
Seviye _elsamm1 ben Kemal Köroğlu var doruk yıldırımda ona gidiyorum çok iyi birisi kesinlikle tavsiye ederim 😇
Selenn2216 _elsamm1 ben Bursa’da Emre uysala gidiyorum,gayet memnunum. FSMDe özel muayenesi var. Daha önce hayat hastanesinde Naile hanıma gidiyorum onuda çok önermişlerdi iyi bir doktor ama ben soğuk bulduğum için bıraktım. Arkadaşım doğumunu onda yapmıştı o gayet memnundu.
_elsamm1 Selenn2216 benimde eşimin hayat hastanesinde arkadaşları var oraya gidelim dedi aslında ama kime gideceğimi bilemedim dediğiniz doktora bi gideyim bakalım teşekkür ederim 😘
Arsebkare Selenn2216 Merhabalar emre beyden memnun musunuz acaba muayene ücreti tahliller hakkında bilgi verebilir misiniz ☺️
Selenn2216 Arsebkare evet memnunum ilgili,güleryüzlü,güven veren bir doktor. Muayene ücreti 300 Tl,tahlil olarakta gerekli tahlilleri istiyor kimisini kendi yapıyor kimini hastanede yaptırıyor