Nur-94 Kizlar allah nasip ederse oglum olacak hamile kalmadan once esimle oglumuz olursa teoman koyalim ismini dedik ama kimse soyleyemiyor sizden fikir istiyorumm
Cicilibicili Nur-94 teoman gayet güzel bi isim. Şahsen ben tek kullanırdım ama. Kaanla birlikte oldukça uzun sanki ☺️
1994ozg Nur-94 tek isim olarak Teoman iyi karizmatik duruyor, illa iki isim olacaksa Kaan Aras ama Kaanda güzel değil aslında😅
Cicilibicili Nur-94 söyleyememeleri de çok ilginç bnce alışılır yaa ☺️ Alternatif olsun dye koycaksan hiç koyma. İçine siniyosa koy. Ama teomana teo gibi kısaltmalar oluyo bu kaçınılmaz ☺️☺️