54 gün önce kürtaj oldum malesef, 18 gün önce kan verdim betahcg sıfırlanmşmı diye önce 106ydı sonra iki gün geçti 82 oldu düşüyor tamm dedik,12 gün geçti adet geçikmeside yaşadım bugün tekrar baktırdım 71 çıktı 12 günde iyice azalmsı gerkmzmiydi,neden hala yüksek sizce hamilemiyim meraktan çıldrcm