damlarici kortizon icerikli ewet ama bir iğne sadece ve gerçekten bi yan etkisi yok annem yıllardır kortizon kullanıyor hastalığından dolayi,vurulursaniz çok iyi olur aslında tabi doktorunuz daha iyi bilir,doğum şekli nasıl oluyor yarim rahimden dolayı korkuyorum biraz hic konustunuzmu doktorunuzla sezeryan veya normal doğumda bir risk oluyormu rahim şekli acaba