Mrb kızlar bir.konuyu çok merak ediyorum yumurtlama oncesi ilişkide kız yumurtlama günü ve sonrası ilişkide erkek olur diyorlar…bunun bilimsel bir araştırma olduğunu duydum hatta bir arkadaşım kız çocuk için doktora gitti çatlatma iğnesi den 12 saat sonra tek ilişki ile hamile kaldı kızı oldu…acaba bu teori herkes için doğrumu????mesela ben kizima adetten sonra gün aşırı ilişki ile hamile kaldım yumurtlama gününde de ilişki oldu…şuan yine hamileyim bundada yumurtlamadan 1 ve 2 gün önce ilişki oldu bir daha olmadı…size tecrübelerinizi sormak istiyorum bu teori doğru mu sizce????