Nokta 21+4 haftalığım kızlar iki gündür bebegımın hareketleri yavasladı azaldı gibi geliyor yasayan var mı neden acaba . Daha once burada okudum ama boyle seyler yasayanlar oluyormus yine de telaslandım
Denizler Nokta telaş edilecek bişey yok canım bu aralar uyuyorlar bebekler benimde öyleydi hatta ağlamıştım bişey mi oldu falan diye şimdi Allah’a şükür 31+2 günlüğüz korkmana gerek Yok canım
Denizler Nokta git gite büyüyorlar yer yapıyorlar ve yoruluyorlar onun icin uyumuşdur eğer çikolata soguk süt iç hareket eder ooo
Yesmckmk Bende 21+4 üm. Mesela 4 gün çok hareketli 2 gün çok az hareket ediyor. Dün yine çok hareketliydi bugün az. Bi çok postta gördüm ve herkes yaşıyor bunu normalmiş 🤷🏼♀️🥰
Yesmckmk Nokta aynen canım haklısın bende öyleyim hissetmeyim hemen elim karnımda bekliyorum 🙈 sağlıcakla bi kucağımıza alsaydık 🥰🤲🏻