hatice33 pembesine bayıldım, gri de günlük kullanım için çok rahat olur, ben de suwen’den bir model beğendim ama pijama ağırlıklı alacağım ben, evde kayınvalidem annem olacağı için, birde ilk bir kaç gün kayınbabam da gelecek daha rahat olurum diye düşündüm.