Hale0133 Merhaba hanımlar 33 haftalık hamileyim ve şu son 1 haftadır tansiyon dengesizliği yaşıyorum Bi 15-16 çıkıyor sonra biraz limon suyu az bişe içiyorum bu sefer de 9-10 kara düşüyor var mı böyle yaşayan yarın kontrolüm var doktoruma da soracam
Nse Hale0133 ben yaşadım 29 haftalıkken sürekli dokuza düştü bir hafta boyunca çektim daha sonra düzeldi şu an 32 haftaligim yine başladı sürekli düşüyor
Cihannurk Hale0133 benim bildiğim 13.9 geçmemesi lazım canm yoksa yüksek tansiyon sıkıntı yaratırmış benim 13 olduğu zaman doktoruma sordum 13 geçerse gel dedi şu an geçmedi. Nabzın yüksek mi
Cihannurk Hale0133 benim de nabzım 130 buluyor devamlı düşüp çıkıyor en kısa zman da gideceğim hastaneye