Normal olduğunu söylüyor doktorlar. Her gittiğimde doktora çok sancım var dedim normal dedi. Yerleştiği içinmiş. Ben hamile kaldığımı öğrendikten sonra 2 ay boyunca regl sancısı gibi sancı çektim. Hiç bitmeyecek sandım ama geçti 2 ay sonra. Bide son 2 aya girince tekrar başladı yavaş yavaş bu da doğuma hazırlayan sancılarmış. Ama yine de kendi doktorunla mutlaka görüş söyle kontrollerini ihmal etme ilk zamanlar çok riskli