MuratZeynepDiner kızlar 30 haftalık hamileyim her gören karnın aşağıda duruyor dıo.bizim son haftalarda böyleydi felan erken doğum riskim mi var kafam karıstı😒
Ceremayel MuratZeynepDiner Doktorun erken doğum riski var demediği sürece takılma bence. Beni her gören karnın inmiş az kalmış falan dedi ama çok şükür baya yol aldık😊 Sinir bozucu bi durum biliyorum insan kafasına takıo. Sen dinlen su iç doktorun ne derse o 😉
Msema MuratZeynepDiner öyle bir sıkıntı olsa ilk doktor derdi bence canım düşünme öyle seyleri . Keyfini bozma derim .
NeslihanPiaAbac MuratZeynepDiner kimin karnı sivri kiminin ağaşıya doğru vs oluyor.Doktor bebeğin aşağıya inmiş demediği sürece etraftaki insanlara aldırış etmeyin bış konuşan çok olur
GlahBilgiliPelit MuratZeynepDiner benim eeen başından beri karnım aşağıda . Bebeğimi sanki hep bacaklarımda taşıdım cnm. Benim erken doğum riskim var ama rahim ağzım incelmesinden kaynaklı ablamın da karnı aşağıdaydı ama hiç öle bi riski yoktu . Herkes cok biliyor sen sancın ağrın olmadıkca dusunme bunları.
Haziran30 Benimki de diger hamile tanidiklarima gore asagida ama doktorum bi problem olmadığını söyledi canim onemli olan rahim agzi uzunluğu.
MuratZeynepDiner Haziran30 ya her kafadan bir ses çıkınca insan ister istemez takıyor😒plesenta previa vardı ama rahim ağzını kapatmıyor dedi doktor karnın aşagda deyincede panik oldm
MuratZeynepDiner Ceremayel doktor herhangi bir şeyden bahsetmedi.yarın uçak yolculuğunda izin verdi ama aşağıda felan dediler panik oldum
MuratZeynepDiner Msema doktor bahsetmedi herhangi bir şeyde ama benm bebegm hep aşağıdaydı böylede deyince taktım
MuratZeynepDiner NeslihanPiaAbac plesenta previa vardı bende ama rahim ağznı kapatmyor dedi.başıda aşağıdaymıs bebeğin ama sorun olmaz dedi cok yer değiştirir daha dedi bunuda duyunca bayağı üzüldm
SerpilPalaAkta Aynı durum bendede var hamileliğimin başından beri karnım hep aşağıdaydı çok şükür şuan 36 haftalığız 🙏
MuratZeynepDiner SerpilPalaAkta ay çok sevindm hamile die düşünmeden herseyi pat die söyluyorlar bizde takıyorz
MuratZeynepDiner GlahBilgiliPelit benmde bası aşagdaymıs ama doktorum sorun değil yer değiştirir dedi üzerine karnın aşagıda felan deynce taktm galiba
hande123 MuratZeynepDiner bana da diyırlar öyle bişey olsa dr un söylemez mi sence bazıları bebekleri kasıklarında taşırmış sıkıntı yapma
MuratZeynepDiner hande123 aslında insanların düşünmesi lazım hamileyiz herseyi zaten takıyorz bide insanlar böyle düşüncesi yorum yapınca
Svcnn MuratZeynepDiner bede karnm hep asagidaydi banada erken dogum belrtsi filan dediler takmadim okadar doktorada soyledim oda hic bise demedi 33 haftalikken erken dogum riski gecrdm sonuc olarakta 35+5 te dogum yaptim 🤗
GlahBilgiliPelit MuratZeynepDiner dönüyo cnm benim aynı hafta içinde 2 kere döndü 34 36 haftalara kdr hatta son doğum anına kdr bile dönebilir . Sen düşünme bunları.. hiç bişi olmaz Allahın izniyle.
hande123 MuratZeynepDiner neler var neler aaaaa ne çok kilo almışsın aaay yüzün çirkinleşmiş sanki doğum çok zor bilmem kaç kat yırtabiyorlar ( diyenlerin bu arada en az iki çocuğu var) bu kilolar gitmez uykusuz geceler seni bekliyor uykuyu unut çok zor ooooo daha neler neler densiz insan çok fazla
duygu_sal MuratZeynepDiner bana ilk günden beri hep öyle dediler sen erken dogurursun dediler suan 38 haftamdayım herkesın bedeni farklı duyma bu tarz seyleri doktorunu dinle
PerihanYigit MuratZeynepDiner bebeğin durduğu pozisyonlada alakalı biraz banada karnın inmiş doğurursun dediler 40+3 oldum hala doğurucam o yüzden canım benim takılma her söylenene doktoruna danış aklındaki soru işaretlerini 🤗